Неурядові організації вчаться, як змінити країну за допомогою соціальних мереж

21 травня завершився цикл семінарів «Можливості мереж не мають меж», присвячених основним принципам онлайн комунікації та ефективного фандрейзингу. Два дводенні семінари, які відбулися в Києві, відвідали більше 60 співробітників благодійних фондів, громадських організацій, студентських рухів, а також журналісти, які спеціалізуються на соціальній тематиці, із 20 регіонів України. Семінари були організовані Фондом Олени Пінчук «АНТИСНІД» та Фундацією Кока-Кола в рамках спільного проекту Safe Connection спільно з Університетом новітніх технологій та Науково-технічним центром новітніх технологій Національної Академії Наук України.

 На семінарі виступили найкращі українські фахівці, які розказали про технології та свій власний досвід он-лайн комунікацій у соціальних мережах ВКонтакте, Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram; про створення та розвиток веб-сайтів, ведення блогів та створення новин й інфографіки, про юридичні засади роботи в мережі, а також – про ефективний фандрайзинг в інтернеті. Матеріалом для обговорення стали успішні приклади світових та українських онлайн кампаній, проекти учасників семінару та комунікаційні практики, які можуть бути адаптовані з бізнес середовища у суспільний простір.

З учасниками семінару, зокрема, спілкувалися Юлія Мак Гаффі – медіа експерт, колишній головний редактор найуспішнішого в історії України інформаційного ресурсу Korrespondent.net; Наталія Якуніна – керівник українського офісу найбільшої на пострадянському просторі соціальної мережі «ВКонтакте»; Євгенія Бабаєц – керівник провідного креативного порталу Sostav.ua; Юрій Гладкий – директор Grape Ukraine, компанії яка зібрала одну з найпотужніших креативних та технологічних digital-команд; Дмитро Гадомский – адвокат в сфері ІТ-законодавства, який працював з найгучнішими в нашій країні справами щодо порушень медіа-прав в інтернеті; Ольга Руднєва – директор Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД», Олеся Жулинська – PR-директор компанії кока-Кола Україна, Володимир Медушівський – Head of Strategy однієї з найбільших українських digital-компаній Promodo.

“Серед проектів фонду – інформаційні кампанії, пряма допомога та залучення в Україну кращих закордонних практик. Ми дуже раді, що дякуючи партнерству з Кока-Кола та Університетом новітніх технологій ми змогли почати роботу по підсиленню потенціалу неурядових організацій, - зауважила директор фонду АНТИСНІД Ольга Руднєва, - В результаті наших семінарів, нам вдалося передати унікальні знання та навики представникам більше 60 організацій з всіх регіонів, які в свою чергу мають доступ до сотень тисяч клієнтів по всій Україні. Впевнені, ці знання дадуть змогу більш ефективно використовувати вже наявні ресурси в регіонах та допоможуть залучити додаткові кошти на соціальні проекти”.

Для довідки:
Інформаційний ресурс Safe Connection, створений Фондом Олени Пінчук «АНТИСНІД» при підтримці Фонду Кока-Кола, розпочав роботу в 2011 році. Він насичений живою та яскравою інформацією про здоровий спосіб життя, безпечний секс, профілактика ВІЛ/СНІДу, а також він дає змогу обговорювати ці важливі для молоді теми з ровесниками, експертами та знаменитостями.
Фундація Кока-Кола – благодійна організація, заснована 1984 року у США, за допомогою якої Компанія Кока-Кола реалізує свої благодійні проекти у всьому світі. Фундація підтримує ініціативи та програми місцевих громад, які відповідають нагальним суспільним потребам і пріоритетам в таких напрямах: популяризація здорового способу життя, збереження водних ресурсів, переробка вторинної сировини, підтримка освітніх програм. Загалом Фундація Кока-Кола за роки своєї роботи надала понад 300 млн. доларів США на благодійні проекти.

Фонд «АНТИСНІД» (www.antiaids.org) був заснований Оленою Пінчук у вересні 2003 року. Це перша і єдина в Україні благодійна організація з боротьби зі СНІДом, яка працює за рахунок приватних коштів. Протягом десяти років своєї роботи фонд займається профілактикою ВІЛ/СНІДу та надає допомогу людям, які живуть з ВІЛ/СНІДом. Фонд прагне працювати на всіх рівнях, від загальнонаціональних проектів до адресної допомоги людям, які постраждали від епідемії СНІДу. Фонд Олени Пінчук «АНТИСНІД» також розробляє і впроваджує соціальні превентивні та освітні програми, спрямовані на молодіжну аудиторію. Фонд реалізує інноваційні інтерактивні проекти з використанням web-технологій: соціальний сервіс maps.in.ua спільно з Google, онлайн-аукціон «Зірки на продаж» спільно з Korrespondent.net, Fashion AID, спільний проект з Фундацію Кока-Кола – Safe Connection.

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтеся до Павла Пімінова, директора з комунікації Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД»: +380 44 490 4805, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..